هواداران تیم ملی فوتبال چین با نصب بنر و پوشیدن پیراهن‌هایی که پرچم ایران و چین پشت آن دیده می شود از ملی پوشان ایران استقبال کردند.

حاشیه‌ ایران و چین:

تیم‌های ملی ایران و چین در ورزشگاه المپیک شن یانگ به دیدار هم رفتند. این بازی با استقبال خوب هواداران چینی و تعدادی از هواداران ایرانی مواجه شد که حاشیه‌های آن را در ادامه می‌خوانید:

* تعداد زیادی نیروی پلیس در اطراف و همین‌ طور در داخل ورزشگاه مستقر شده‌اند. در جای‌جای ورزشگاه می‌توان تعداد زیاد نیروهای پلیس را مشاهده کرد.

* هواداران فوتبال چین از ساعت 15 به وقت محلی در اطراف ورزشگاه حضور دارند. اکثر آن‌ها با بر تن کردن لباس‌های قرمز که پرچم ایران و چین بر پشت آن حک شده در اطراف ورزشگاه حضور پیدا کرده‌اند. بیرون از ورزشگاه این لباس‌های قرمز به همراه پرچم چین و سایر ادوات تشویق به فروش می‌رسد.

حاشیه‌های دیدار ایران و چین
عکس حاشیه‌های دیدار ایران و چینعکس حاشیه‌های دیدار ایران و چین

* در پشت دروازه‌ها بنرهای بزرگی نصب شده که بر روی یکی از آنها نوشته شده به «شن یانگ خوش آمدید» و در طرف دیگر بنرهایی به زبان چینی نصب شده است.

حاشیه‌های ایران و چینحاشیه‌های ایران و چین

* حدود سه ساعت مانده به آغاز بازی چند کارگر چینی با حضور بر روی چمن ورزشگاه با تکه‌های خرد شده چمن، بخش هایی از زمین را که چمن نداشت، پوشاندند.

عکس حاشیه‌های ایران و چینعکس حاشیه‌های ایران و چین

* تعدادی از ایرانی‌های حاضر در چین نیز که خود را به شهر شن یانگ رسانده‌اند در بیرون از ورزشگاه حضور دارند.

ایرانی‌های حاضر در چینایرانی‌های حاضر در چین
عکس ایرانی‌های حاضر در چینعکس ایرانی‌های حاضر در چین
حاشیه‌ ایران و چین

حاشیه‌ ایران و چین